15 december

Heej 

Då är det redan måndag, och tillbaka till skola & jobb och allt tråkigt.
Men så himla härligt, bara 3 dagar kvar till jullovet nu, och jag längtar
så sjukt mycket! Iaf idag har det inte hänt så mycket faktiskt så jag vet
inte riktigt vad jag ska skriva om här idag, men vet iaf att jag är vädligt
sugen på kladdkaka just nu, så ska gå och käkade lite av det, och sen
plugga lite tills provet som är på onsdag, ha det superbra alla bloggare
PUSS PÅ ÖGAT :*  ;   myspy

9 dAgar kvar till julafton & thailand
och allt jag vill ha i julklapp är på bilden, en tomiii ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: linnea

hallå! Är det äns Tom? hahha, du äter ju kladdkaka hela tiden tönt! ILY

2008-12-15 @ 18:56:57
URL: http://linneahilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0