11 december

Heeej bloggare :'D
Nu är det tråkiga regninga vädret borta har jag märkt, så nu är det på med sina uggs
igen. Har varit flera minusgrader idag, väldigt kallt faktiskt! dagen idag har varit både bra
och dålig tycker jag, orkar ine skriva så mycket om det för jag är verkligen jättetrött, satt här
innan idag direkt efter skolan, och precis när jag hade bloggat klart, och dagens inlägg
va klart så gick såklart strömmen för andra gången, men kom tbx efter 5 minuter, det var
värre igår, när vi var utan ström i 4timmar ;s Kanske ska passa på att säga att pillen och
jag fick mvg- på våran gympalektion idag, så är ganska nöjd med den faktiskt. Nu ska jag
äta lite kladdkaka & dricka tee, och sen nanna.         -       PUSS PÅ ÖGAT :*
grattis till Liam, Roger & Wilma som fyller år idag :)


FYLLER ÅR OM 3 DAGAR, THIHI :D

Kallt & Minusgrader = UGGS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0