.

Har en konstig och jobbig känsla i mig som hela tiden vill så mycket mer. Känner mig rastlös ochsamtidigt stressad. Hade jag haft möjligheten hade jag bara hoppat på ett plan, och åkt. Långt bort och stannat i cirkus ett halvår för att sedan åka hem för att man faktiskt vill, och längtar tillbaka. Och inte bara för att man måste, av egentligen ingen anledning alls. Jag klarar inte av att vardagen bara går. Veckor bara försvinner och dagar ser lika dana ut, vecka efter vecka. Man gör samma saker, träffar precis samma människor. Allt går i rutin. Jag vill så mycket mer, blir tokig. Så mycket tankar i skallen just nu.
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

I'm feeling with you! Man går crazy banananuts!

Svar: Tack, skönt att höra! Crazy banananuts, verkligen (!!!!!!)
Myy Olsson

2014-03-09 @ 22:06:24
URL: http://inspirations.blo.gg/
Postat av: Persiii

Håller med. Ta mig tillbaka till Thailand, ta mig på nya äventyr runt jorden. Nu, nu, nu tack.

2014-03-10 @ 09:08:17
URL: http://frookenpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0