♥ Dethär får vi aldrig tillbaka

Har blivit så läskigt jävla grinig och känslig senaste tiden, kan tänka på saker och bara bryta ihop i gråt. Har läst igenom min blogg från flera år tillbaka, läst facebook meddelande som är över fyra år gamla och sånt gör att tankarna börja snurra något otroligt i mitt huvud. Så mycket som har hänt. Och så fort det gått. Saker, ord, stunder och känslor man fortfarande kan minnas som igår även fast det är flera år gamla. Personer som har betytt så otroligt mycket för en. Stunder man skrattat så man gråtit, stunder man varit förstörd inombords, stunder man har svävat på moln, stunder man har varit kärare än någonsin och stunder då man varit så nyfiken på allt. Jag minns allt som igår. Och ändå så långt ifrån. Jag är livrädd för att dagar, veckor, och år bara  ska fortstätta rusar iväg. Alldeles för fort. Vill uppleva livets bästa stunder om och om igen. Och göra så mycket mer, sånt man kan leva på av glädjen resten av livet. 
 
 
Värt att tänka på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0