JULAFTON, GOD JUL MINA FINA.

Dagen till äran, julafton är här allaredan. God jul på er mina fina vänner. Veckan har mestadels bestått av julklappsinköp, gjort julgodis, handlat, julstädat, gjort ärenden och gjort ännu mer julgodis. I förrgår var det lilljulis med tjejerna, otroligt mysig kväll med allihopa samlade. Dagarna bara rusar iväg, en vecka till nyår. Vart i hela världen har hela 2013 tagit vägen? Efter nyår återstår EN ynka vecka här hemma innan jag och sara drar iväg till andra sidan jorden och spenderar januari månad där. Det är så sjukt nära nu. Men först ska det julmysas hela dagen idag hos farmor, äta & drickas gott, öppna julklappar och imorgon är det årets största festdag och det ska givetvis firas på bästa sätt med mina partygirls. Uppsägning och nytt jobb här mitt i allt också som grädden på moset. Allmänt många bollar i luften just nu. Men det gillar jag!
GOD JUL & MYCKET KÄRLEK FRÅN MIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0