16 december

HEEJ 
Dagen idag kan jag inte direkt klaga på, för den har varit rätt bra tycker jag.
Hade först svenska, haha anna & jag hade värsta flummiga humöret, vi skulle
typ börja ord som
"springa sprang sprungit" så skulle vi sen börja ordet "liten"
och vi ba:  " liten litenen litast " hahah, riktigt kul iaf, aa sen så hade vi rast o
då var amelia,jag inne hos sexorna och kollade film, jättebra även fast den var
tecknad xD, och sen hade vi engelska, och då kollade vi på en aaaasbra film.
Bland de bästa jag har sett, var typ läskig som fanibland & sorlig och ja underbar.
iaf, sen hade vi no och sen blev det bussen hem. Igentligen har jag inte tid att
sitta här nu, för jag måste verkligen plugga till matteprovet imon, pluggade typ
massa igår, men hade ju pluggat på fel sak, så nu är det bara att börja om då -.-
ha det fint alla bloggare,  PUSS PÅ ÖGAT :*
Grattis till mamma & pappa som har bröllopsdag idag <3


8 dagar kvar till thailand 
och jag längtar som fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0