14 december: FÖDELSEDAG

♥ Gomorron bloggare ♥
 
Igår fyllde somsagt pappa år, och idag är det min tur :)
Klockan är bara halv 12 så jag har inte hunnit göra så
mycket idag ännu, dom kom in och sjöng vid halv 11,
och sen blev det kladdkaka till frukost, och lite godis
också, Ska nog snart gå & fixa mig lite, för måste prova
allt det nya sminket, ID smink alltihop, så det är helt
nytt för mig också, önska meij lycka till ^^
Hoppas ni har en superfin dag alla bloggare & läsare.
PUSS PÅ ÖGAT;           -       10 dagar kvar  

Lite av det roliga man fått är..
x  Locktång & ngt spray till håret
x Ett startkitt med id smink
x En 'make up' = Blev sminkad igår i stan & fick välja smink för den summan
x Pengar
x Presentkort på H&M
x Puss Muns telefon, så söt
x Kort & söta sms från folket 


♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥     ♥     ♥    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0