om mig själv som person.

Jag är en 17 årig tjej vid namn my, som bor i sommarstaden halmstad. Jag går nu andra året på gymnasiet, på frisörlinjen. Jag har alltid drömt om att bli frisör, och nu har jag kommit en bra bit på vägen. Tiden jag inte spenderar i skolan går mycket åt till mina vänner, shopping, fika, träning, fota, konserter, musik, småresor & självklart bloggen.


Jag började blogga i november 2008 och fastnade för det ganska så snabbt. Idag har min blogg utväcklats en hel del & bloggen är något jag aldrig skulle kunna tänka mig en dag utan. Det är som en hobby, och en daglig självklarhet. Jag hoppas ni gillar min blogg, och att ni stannar kvar och blir en trogen läsare.
 






Kommentarer
Postat av: Malin

hpp://xdkissiexd.blogg.se

Lösen: "LOVELYY"

OBS: 2st Y.

2010-12-25 @ 21:08:39
URL: http://xdkissiexd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0