Regn & rusk

Jag har aldrig sedan jag slutade skolan jobbat 2 ynka dagar på en vecka, förutom nu. Så ska nu försöka passa på att få så mycket gjort som möjligt. Sjukhusbesök igår med mindre roliga besked. Inte nog med det så har min frys gått sönder.. så tröstäta någon glass kan jag inte heller göra. Men eftersom tänka positivt är det bästa som finns så gör jag det och räknar istället ner dagarna till sol, bad, fina människor, drinkar & äventyr, 83 dagar!!! Idag väntas jobb & snart är det jul.. Ja jag är ganska lycklig trots allt! 😄💕



Kommentarer
Postat av: LinneaHilje

Vad är det för sjukhusbesök? :o Hoppas det inte är något allvarligt! Ses på fredag <3

2014-10-14 @ 13:35:45
URL: http://linneahilje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0