♥ I LOVE YOU

ÄNTLIGEN fredag imorgon. Full fart på jobbet från 9-18 sen väntas fredagsmys med sara. På lördag kör vi på utgång med brudarna & föris i Sofies nya lägenhet, längtar redan. Medans livet annars rullar på som vanligt drog mamsen & papsen lite spontant till Kreta imorse. Ja, jag är avundsjuk. Men det finns ingen som förtjänar en veckas semester så som ni nu, ni förtjänar det absolut bästa och hade jag haft möjlighet hade jag unnat er detta oftare. Jobbtokiga som jag vet inte vad är ni, men ni gör allt för det ni brinner för. Så för guds skull, passa på njuta av en av era få ledigheter nu. Ni är det finaste jag har. Ni är guld i mina ögon.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0