♥ HEJDÅ SOMMAR 2013

1 september idag, börjar nu inse att sommaren går mot till slut. Men trots mycket jobb och bara tre veckors semester i sommar känns det som att allt jag velat hinna med har jag gjort. Det har utan tvekan varit den bästa sommaren någonsin (tyvärr sommar-10 du ägdes i år) Underbara dagar och nätter spenderandes tillsammans med underbara människor i min omgivning. Många nya människor, minnen och skratt har det blivit. Cypernresan i sommar ligger på topp, och jag har minnen jag kommer leva på i all framtid. Så nu är det bara att blicka framåt, och planera nya kommande äventyr. Jag är förväntansfull. ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Absolut. Lätt bästa sommaren någonsin, till och med bättre än sommaren 2010 ja.

Cypern va BÄST. Och framtiden kommer toppa de och ge oss grymma minnen. Awesome <3

2013-09-01 @ 15:41:44
URL: http://frookenpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0