Godis, deeptalk och ph

Tisdag, full dag på jobbet. Väl hemma kunde man dra en stor lättad suck. Tänkte gå och lägga mig redan vid 7 men bestämde mig tillslut att ta vara lite på timmarna mellan dagens jobbdag och morgondagens, så blev en sväng till solariet, köpte med mig en stor påse godis, bäddade ner mig i soffan och nu ligger jag och inväntar kvällens ph avsnitt. Perfekt tisdagskväll. Disken från förra veckan står kvar i köket, det mesta är kaos för tillfället. Men det får va. Så glad att jag för några månader sedan lärde mamsen min att sms:a, ikväll har jag fått dom finaste smsen och samtalen man kan få av en människa som henne, hon vet precis vad som behövs. Och när det behövs. Min älskade guldklimp som stöttar till hundratio alltid alltid alltid. så glad.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0