Igåår!

igår blev det inte speciellt mycket bloggande, var med ida frida och sara efter skolan och sen blev det bara plugg plugg när man kom hem. Efter pluggandet var jag så himla trött & frusen så jag tog ett bad i bubblet, riktigt varmt och skönt faktiskt. Sen kollade jag film och sen somnade jag vid typ, vetinte ^^,



EFTERLYST, det är typ det enda bra programmet på tv som verkligen
betyder något,. asså folk ringer & sms.ar vad som har sätt, om ngt
har hänt, och massa med saker löser sig varje vecka, mycket bra !

kollade även på efterlyst igår, handlade om en familj här ifrån halmstad (jag bor där) deras son hade iaf åkt till grekland med sin kompis för tre år sedan, och efter att dom hade varit ute på kvällen så gick dom hem o la sig,. men när kompisen vaknade nästa morgon var han inte där, och han hittades sen utanför hotellet, och det har sagts att han ramlar ner från ballkongen, men det visar sig tydligen inte vara så,.. för dom har fått ett anonymt brev där det står att fyra engelsmän förmodligen slått/sparkat ihjäl honom.
Hurfan kan man göra så, mot en tjuttonåtig helt oskyldig kille, helt sjukt !
Mina ögon verkligen fylldes med tårar, när man fick se bilder på honom, och när hans föräldrar (som knr mina föräldrar) började prata om hur det känndes, han var ju så långt bort när allt hände också..., usch! ♥

Kommentarer
Postat av: hannamedin

låter härligt haha ;D



men mindre härligt med det som hände i efterlyst ://

2009-03-12 @ 20:21:20
URL: http://hannamedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0