7 MARS ♥

mjaau   ♥

Vaknade vid lite över tolv idag, och klockan har redan hunnit bli 13.30 :o menmne, har precis skrivit om gårdagen och dialogen med dendär äckliga gubben och annat kul, så rulla ner lite o läs! :) Nu ska jag gå och göra mig en rikigt mummsig frukost, och sen hoppa i duschen! När mamma o lillebrossan kmr hem från fotbollsmatchen ska vi åka till våra fd. grannar och hälsa på, för igår hämtade dom sin nya hundvalp, så ska hälsa på den lite, ååh längtar! :) ikv vet jag inte riktigt vad som händer, får se hur det blir och när vi kommer hem o så. Ha dte så bra sålänge.!
PUSS & KRAM SKUMMBANAN  mysan

   Gårdagen outfit blev såhär.
Ljusblå jeans, aprikos/organge-röd t-shirt från gina
och en svart kort koffta,  lagom för skolan & stan (:

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: just det jag tänkte på:) vitt är ju perfekt till sommaren och till solbrända ben.

Fin outfit!

2009-03-07 @ 19:40:57
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0