6 MARS ♥

mjaau   ♥

Fredag fredag, äntligen fredag! tack o lov, äntligen är det helt! så himla härligt. Har inte hunnit blogga något idag eftersom att jag inte har varit hemme något sen i morse. Efter skolan åkte sara & jag ner till stan, köppte lite nya gympakläder o sånt, käkade & annat kul. Sen träffade vi michelle, gick på stan & sen gick hem till henne. Spelade wii, snackade, käkade och har det mysigt. Dagen har bara varit mycket bra tycker jag, ska skriva mer om det imorron när jag har vaknat för nu är jag skittrött,
och ska även berätta om 'peddot' som snackade med mig o sara idag när vi käkade pastavagnen, han tyckte vi hade fina kroppar o ville ha vårat nummer? harregud, han var runt 50årsåldern. men det skriver jag somsagt om imorron! :)
Bilder & Video´s kmr imorron också, så kika in då vettja! (:
PUSS & KRAM SKUMMBANAN    mysan

Kommentarer
Postat av: Jenny Lennartsson

God morgon söt..händer idag då? Kram

2009-03-07 @ 07:22:34
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sv: Ja! Visste va den söt! Typ 10 spenn eller något ju, skit billigt!

Vi kan ju höras senare om ikväll! :)

2009-03-07 @ 08:58:21
URL: http://linneahilje.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hahha det var jättekul, får göras om! :)<3

2009-03-07 @ 12:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0