5 MARS ♥

mjaau   ♥

Har inte riktigt orkat, eller inte haft tid att blogga innan idag så skriver lite om dagen här istället. Skolan idag var bra tycker jag, förutom att vi hade matteprov som var riktigt riktigt svårt asså, vill verkligen få reda på hur det igentligen gick! (: efter skolan åkte jag hem, kollade lite tv & lagade mat, och sen tog jag bussen till friskis där jag mötte Linnea, Sara, Cissi, Sandra, skulle ju på yoga ikv. :)  gud, jag älskar verkligen det, så himla avslappnande och järnan bara suddar ut alla tankar, bekymmer o allt, jätteskönt! efter yogan kom brossan o hämtade mig, åkte hem o åt lite thaiWook och sen hoppade i duschen. Nu är klockan halv 11, och jag strax sova !    
PUSS & KRAM SKUMMBANAN    mysan


Försov mig idag IGEN! typ tredje dagen i rad, så dagens outfit blev
väldigt slapp, svarta mjukisbyxor där det står 'mysan' på rumpan (:
och sen ett vitt linne, med en stor typ hängig fågeltröja' som jag
kallar det, vet inte hur jag ska beskriva den, menmen.      nattiiiis  ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny Lennartsson

God morgon..ja det är shiit trist att vara sjuk eller att inte känna sig bra..o det är likadant idag såå trist det är ju fredag..Allt bra med dig? Kram

2009-03-06 @ 07:48:46
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0