13 MARS ♥

mjaau   ♥

Hade sovmorgon till nio idag, eftersom att dagen började med tre timmars nationella prov, i engelska! Först hade vi läsförståelse som gick okej typ,. och sen hörförståelsen som gick bättre känndes det iaf som. Efter skolan tog jag bussen ner till stan med sofie,hany och sen gick jag till frissören, orkar inte skria så mycket om det, ni får se bilder på resultat ist så får ni säga vad ni tycker! (: sen åkte jag,sara,michelle hem till mig, käkade tachos kollade tv och sen åkte vi till ug, var där till 11 tiden, mysigt!
Där var en liten snabb sammanfattning om dagen,. Även fast det var fredag det trettonde så gick allt ganska bra!


Pillen är laddar för np! Som ni ser så tog vi med lite gott (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0