11 MARS ♥

mjaau   ♥

Skolan idag var helt okeej, men väligt trött för det blev inte att jag gick o la mig tidigt igår, eftersom att vi startade en film lite över 10,. menmen den var väldigt bra iaf! (: ni borde se den, den jag tippsade om i gårdagens inlägg asså! fast dom pratar tyska, men det tänker man inte på så mkt eftersom att det är svenk text, välidgt sorlig åsså.,    Nu är jag iaf hemma hos sara, och vi ska nog snart träffa ida & frida, tror jag! Sen bliré nog att bara en mummsig kladdkaka, och sen plugga lite no till provet imorrn.  Skriver mer när jag kmr hem senare ikv elr något. Ha en bra dag sålänge!
PUSS & KRAM SKUMMBANAN    mysan

Kommentarer
Postat av: Tilda

ja, jag med!! :D

2009-03-11 @ 16:19:50
URL: http://tildasander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0