Thailand bloggande

Heeej alla hemma <3

Har inte blivit att jag har suttit vid datorn mycket h'r i thailand.
Har nu varit pa koh samed, sen koh chang, sen koh kood och
nu 'r vi tillbaka p' koh chang, ska stanna tills den 18:e och sen
s' far vi till bangkok i tre dagar och sen blir det flyget hem den
tjugonde typ. Har det iaf mycket bra h'r. Maten & V'dret och ja
typ allt e super. Ska kanske inte skryta om att jag har blivit s'
extremt brun, for det har jag inte x) men lite  brunare 'n innan
iaf, hihi :')    Bilder & mer om resan kmr n'r jag kommer hem
till Sverige igen. Hoppas alla haft en bra jul & ny'rsafton hemma.
Ha det fintfint i kalla sverige,    PUSS SAKNAR ER <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Saknar dig med! Du får ta och komma hem snart! Synd att du inte hade hittat tröjan och om du inte hittar den så har jag ett annat alternativ vi kan göra! ;) Fick kortet idag! Jätte fint! Tack så mycket. :) familjen hälsar!

Jodå, här hemma är allt bra... lite tråkigt med skolan sånt kanske.

Pusspuss på dig<3

2009-01-12 @ 16:41:40
URL: http://linneahilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0