30 januari - SKOLAN

Grattis till nathalie & lina som fyller år idag


MJAAU

Skolan idag 08.20 - 13.30, slutar tidigt på fredagar. Dagen i skolan idag
har verkligen varit skit rolig ! Visst brukar ha rätt kul i skolan med idag
hade vi verkligen kul hela tiden. Först på no:n där jag, sara, sofie, sarah
satt och snackade hela tiden, och vår heel konstiga lärakandidat sa till
sofie hela tiden. o tillslut fick hon värdens dampryck och ba slängde sig
fram vid vårat bord och skrek och sen puttade typ till sofie i axeln, och då
blev sofie så jävla arg att hon bara skrev i klassrummet " VAFAN GÖR DU,
MIN AXEL HOPPADE UR LED, DU KAN JU INTE SLÅ MIG! DU SKRÄMMER
JU LIVET UR MIG" hahahah, och jag skrattade så jag höll på att pissa på mig.
iaf, sen så hade vi so, haha o den lektionen var ju iiinte speciellt seriös. Inte 
för mig,linnea,pillen,anna,frida,amelia,sara iaf hahah ;p hade cp race i
klassrummet, sprang runt och skrek i korridoren, åkte skateboard i klass-
rummet, och sprang runt och dansade o höll på, haha och sen så låg anna o
 jag och sov i två fortöljer också, haha seriöst det var fett kul, undra hur det ska
gå för våran
såå seriösa klass nästan vecka när nationellaproven börjar, omg
säger jag bara! thihi ! Sen efter skolan åkte jag hem, käkade lite och bytte om,
elr ja klädde på mig mera kläder, skulle ut med anna o åka moppe. hade tre
par byxor & tre tröjor + jacka och ugs, men frös som fan endå, så vi åkte till
kvibille o köpte lite godis, höhö såå onyttiga verkligen, och sen så ringde vi
älskade emma, så träffade vi henne en stund också, och nu ikv blir det typ ug
med alla underbara mäniskor, ha det fint,    PUSS & KRAM   x
   mysan  ♥

Och så lägger jag in två bilder ifrån yogan igårkväll, linnea,pillen och jag
provade ju på det igår. Och det var verkligen suuper mysigt! Jätte av-
kopplande, men endå lite jobbigt då och då. Så det blir förmodligen ngt
vi kommer fortsätta mer ett tag :)


Gör inbakad fläta på ida, och Pillen är direkt framme med kameran? :P


Jag & Bästa; man kan inte alltid vara duktig på so lektionerna :'D


Linnea & Jag innan yogan igår, haha sådär lite smått oseriösa åsså ^^,


Suddig bild; men inne på yogan. Det var fett härlig med yoga !


Kommentarer
Postat av: sara

hahahahahh, fettt kul på no'n asså ;D <3

2009-01-31 @ 11:36:50
URL: http://frookenpersson.blogg.se/
Postat av: s a r a pe r s s so n

Hahahahaha knasiga tider vi har haft i skolan alltså :D

2011-05-11 @ 19:33:03
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0