23 JANUARI 2009

God kväll på er

Tredje skoldagen idag då efter jullovet & semestern och allt.
Även denna dagen var faktiskt jättebra, har börjat sluta 13.30
nu på fredagar, så det är ju extra härligt ! Åkte ner till staden
med pillen idag, fikade som vanligt och sen gick vi runt och
kollade lite och sånt, sen käkade vi på donkan, & köppte
massor med godis, och efter det träffade vi lisa, och stack
till bion, kollade på 'Benjamin Buttoms otroliga liv' Den var
verkligen jättebra, ganska sorlig & vacker film, grät som
vanligt lite, men ååh den rekomenderar jag verkligen! :)
Nu längtar jag bara tills nästa fredag, då blir det säkert
bio igen, eftersom att det är premiär på ' I taket lyser -
stjärnorna' då, och den vill jag inte missa. Nu ska jag nog
kolla lite tv elr ngt och sen sova, väldigt trött idag, hihi !
Ha det fint,  PUSS PUSS   x   mysan ♥

 ♥  ♥  ♥
   Fika på rengnbågen :')       Uppe på taket på ngt       Mysiigt med bio
                                             höghus, fin utsikt iaf :D

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Mysigt till tusen :D

2009-01-24 @ 11:07:32
URL: http://linneahilje.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Mysigt till tusen :D

2009-01-24 @ 11:07:50
URL: http://linneahilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0