22 Januari

♥  heiij bloggisar  ♥

Harregud, nu var det längesedan jag skrev något inlägg här.
Sist var när jag satt på hotellet i Bangkok och skulle ta taxin
till flyget. Har varit mycket nu sen vi kom hem, ligger efter
lite i skolan som jag måste ta igen och fixa lite och sånt.
Men nu är jag tillbaka igen. Flygresan hem och allt gick
jättebra, kom hem i förgår vid 8 på morronen ungefär.
Ska lägga in bilder och skriva lite om resan för er som
vill, men kan inte göra det just nu eftersom att jag sitter
vid brossans dator. Nu ska jag fixa lite med mitt jävla
no arbete, som snaaart är klart, äntligen ! och sen så
ska jag kolla andra avenyn, missat massa avsnitt nu
när jag inte har varit hemma, så nu är det lite spännande
att se vad som hänt, har iaf hört att det är hamza som
är pappa till silvia, haha aja,. Ha det så bra alla <3
x PUSS PUSS x  / mysan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0