Två månader, redan!

Gud va tiden flyget iväg alltså. redan har det gått två månader sedan vi åkte till underbara thailand., och endå minns jag varje liten sikund där nere i paradiset. jag skulle nästan kunna göra precis vad som för att få åka tillbaka. Nu har skolan börjat igen, andra dagen idag efter lovet och jag är redan trött på alla tråkiga genomgångar, prov, läxor och att man måste gå upp så äckligt tidigt varje morgon också. I thailand kunde jag bara koppla av & släppa allt och bara glömma alla problem, skolan och allt såntdär.  saknar världens bästa ställe  ♥
ELLER VAD SÄGER NI, VILL INTE NI OCKSÅ BARA ÅKA IVÄG ?
Hoppas inte bilder skrämmer er, haha osminkad & solbränd ^^,


Denna brännan hade jag faktiskt redan efter två dagar, i paradiset!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0