TJUGONDE FEBRUARI

MJAAU    ♥

Först hade jag inte en aning om vad jag skulle göra en dag som denna, men sen så hade inte min lillebror något att göra så då ville han att vi skulle gå på bio, så vaför itne? hade endå inget för mig så, fick även med oss matilda. Så vid tre tiden träffades vi på bion, och kollade på "vi hade iaf tur med vädret..igen" första kvarten var lite småseg faktiskt, men när han väl hade köpt sin husbil så blev den riktigt kul faktiskt! heehe. iaf, efter bion så gick vi till parken och tog massa foto i alla snö, och sen så åkte jag & matilda hem till henne, satt vid datorn en liten stund och sen kom benjamin, vi gjorde igentligen inte så mycket, vi ba snackade & skrattade, haha han är fet flummig. ofta man typ bara knäcker sönder sig för absolut ingenting, det gör han iaf! haha. sen så åt vi lax, aa ni hörde rätt.. lax! haha, det var andra gången i hela mitt liv typ, hatar verkligen fisk! men denna var riktigt gott om jag får vara helt ärlig. menmen, efter mat & mycket skratt så gick vi till videomiixen och köpte godis, sen så gick vi hem till matilda igen och så sov jag där.    puss ♥


Jag ser ut som en idjuuut, men den bjuder vi på iaf tycker jag (:

     
thihi, snölandet!     Ramlade, såklart   bjuder på den :|


Och denna super duper extremt jättesöta hunden satt i skyltfönstret i
en klädersaffär, haha det är ägarens hund, så den är med på jobbet. !
asså ååh, jag älskar verkligen sånna här hundar, sötaste som finns <3

     
miiihi, ehm ser ut som typ..   'franska svampar' gulligt va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0