Tjugoförsta februari ♥

MJAAU   ♥

Klockan är tolv, om typ en minut :) hihi.  Vaknade upp hos bästa matilda imorse, sov där inatt. Vi somnade inte förrens typ runt tre tiden igår, så vi sov rätt länge idag. Sen åkte jag hem vid 2 tiden typ, tog de lugnt och satt lite vid datorn, och fixade till mig lite å sånt sen. Efter maten, typ vid halv 7 så körde mamma mig till matilda igen! :) så gick vi till pizzerian där anton och typ nån jeppe skulle käka pizza, :) Och när dom hade ätit klart så gick vi hem till carlan, kollade på bilder från österrike och så berättade dom massa om resan o så, vill också vara där! menmen, sen så gick vi ut och hade snöbolsskrig, mogna som vi är! och sen in igen efter typ fem - tio minuter, det är vekrligen skitkallt ute och det bara snöar och snöar, seriöst det är hur mycket snö somhelst ute just nu. Sen vid tiotiden gick jag och matilda hem till henne igen, för anton & calle var trötta, förstår det efter den långa bussresan hem idag. men det var trevligt att få träffa dom igen, var ett tag sedan! :) nu sitter jag här och mölar in massa godis, och ska nog snart krypa ner i sängen för jag är verkligen sjukt trött, somnar när somhelst. Hoppas ni har haft en bra lördagkväll!
PUSS & KRAM SKUMMBANAN    mysan




höhö, på kvällen innan vi skulle tvätta av sminkter så dränkte vi oss i typ
foundation på läpparna & massor med roug på kinderna, hej fjåårtis !?

hahaha, men man ser inte sminket så mkt nu när jag gjorde om bilden.  ♥

Kommentarer
Postat av: S A R A

hahah, ni är mina små FJORTISAR <3 hööh, äälskar er flick's <3

2009-02-22 @ 00:31:23
URL: http://frookenpersson.blogg.se/
Postat av: S A R A

JAG ÄR TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTT !

NU KMR JAG OCH DRÄNKER DIG I VASKEN OM DU INTE SKICKAR BILDER TILL MIG :'D DET ÄR ETT HOOOOT!

hahahahahahahahaha! <33

2009-02-22 @ 01:13:51
URL: http://frookenpersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha tack :D jo, jag fick skor, ett kamerastativ, plattång och pengar :D lite smått och gott^^

2009-02-22 @ 10:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0