nittonde februari

Vaknade vid lite över 11 idag, tror jag den var. Satt här vid datorn en
stund, och sen hoppade jag i duschen. Efter att jag hade fixat till mig
lite och klätt på mig, så kom matilda hit. Vi åt frukost, typ klockan halv
tre :) hiihi, och sen så satt vi vid ps rätt länge och spelade snowboard-
spel, fett kul ju! förutom att jag bir så jävla arg om jag råkar förlora xD

Sen hjälpte jag henne att fixa hennes design lite på bloggen, och sen
fixade jag till min väldigt fort & lätt. Vet inte om den blev mycket finare,
men den andra blev så rosa och ganska oseriös. Så ska ha denna
nu ett tag, tills jag har fixat en riktigt snygg, som får stanna ett tag, hihi

PUSS & KRAM SKUMMBANAN  ♥  mysan

Kommentarer
Postat av: MATILDA JANZON <3

tack för hjälpen,. nu kan jag fixa det där själv med såru behöver nt hjälpa mig ^^ men TACK !<33

2009-02-19 @ 22:44:11
URL: http://matiildus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0