Godnattis (:

Även fast större delen av kvällen var tråkig, satt vid tv.n & datorn, hade ont i magen och bara tråkade, så blev den allt lite kul iaf. Pratade med Jessica på msn, och hon var hos linnea nu ikv, alltså bara två gator ifrån mig. Så jag ringde anna så träffade vi jessica ute, och var med henne typ en timma. Efter mycket skratt med en jessica som inte var fullt så nykter så gick vi hem till linnea, satte oss på altanen, och snackade medan jessica sprang runt och spelade fotboll och ramlade in i alla buskar, haha! Nu gick anna precis hem, vi har druckit te! ååh, jag älskar det. (:
Imorgon blir det att komma upp lite tidigare, ska till konfan som börjar vid 11.00, usch va jobbigt men när man väl är uppe så brukar man bli pigg rätt fort!

nu ska jag snart sova, nattii natti  ♥
bilder från kvällen kmr i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0