fjortonde februari

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG  ♥

Gomorron Gomrron! Har nästan precis vaknat, och ska
snart äta lite frukost. Idag är det alla hjärtans dag, såå
jag hoppas ni får en trevlig dag med dem ni älskar och
tycker om. Själv ska ja in till staden med bästa Pillen,
fika lite & sen får vi se vad som händer idag. Imorse
fick jag även ett sms från min bästa vän, där det stod
"GRATTIS I FÖRSKOTT <3 du fyller år om tio månader.
haha, tacktack för det! :) Nu ska jag chiiila ut i köket
och göra mig en liten mummsig frukost. Ha det så
bra,  lite bilder från dagen & annat kul kmr senare:)
PUSS & KRAM ALLA HJÄRTANS DAG    mysan


Kommentarer
Postat av: Ida

sv; åh gud vad härligt det låter! jag vill också till thailand.

2009-02-14 @ 16:20:14
URL: http://idaalders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0