FILM TIPPS!

Sugen på att se en bra film, kolla isf på Prom night :) jag vet ju inte vad ni verka tycka om den om ni kollar på trailern som jag jag länkar här i inlägget, men den var riktigt bra. Det är ingen typisk skräckfilm, men den är väldigt spännande & lite läskig då & då.
Filmen börjar iaf med att en tjej, Donna! kmr hem och i huset hittar hon sin döda lillebror, mamma och pappa. Men det är något som gick fel för mödaren., och det är att han fick ju inte tag i alla i familjen, eftersom att Donna lyckades gömma sig. Polisen får tag i honom och allt är under kontroll. Men när Donna har åkt på skolbalen, så kommer polisen hem till dom (hon bor nu hos mostern o henens man) och berättar att mördaren har rymt, och dom har inte en aning om vart han är. Men sorligt nog så kommer han in till balen, och där händer allt det spännande, där folk dör & skadas för att han vill ha tag i Donna, medans hon inte har en aning om att han ens är ute ifrån fängelset.

Såå, kanske inte bästa beskrivningen av en film, men den är
riktigt bra, spännande & sorliig! OCH BÄST AV ALLT ÄR ATT
DET ÄR MED EN TOKIO HOTEL LÅT I FILMEN, blev helt sockad x)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

låter riktigt spännande!!

2009-02-17 @ 20:11:38
URL: http://shakeitlikethecorwd.blogg.se/
Postat av: Bea

sv: den filmen är super bra, har sett den kom på det när jag såg trailern :)

2009-02-18 @ 16:13:31
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0