Femtonde februari

MJAAU   ♥

I eftermiddags åkte jag somsagt hem till mormor och
morfar, vi åt supergod mat! Asså seriöst, jag vet inte
någon i hela väden som lagar så god mat som min
kära mormor :) iaf, efter maten blev det självklart efter-
rätt, marrängsvich, elr hur det nu stavas! Och det kan
man ju bara inte motstå, och efter det kom hon med
två feta skålar med chips & godis, så jag känner mig
lite lagom fet nu, men skit samma. Gott var det iaf.
Nu orkar jag inte skriva mer, för jag är jättetrött, och
ska kolla vidare på andras mysiga bloggar nu. Så
ni får ha en trevlig fortsatt kväll, med nära & kära (:
PUSS & KRAM SKUMMBANAN  ♥  mysan


Tack så mycket för alla hjärtans dag presenten,     <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0