elfte februari

MJAAU   ♥

Skolan idag har bara varit bra tycker jag, på matten jobbade jag och
pillen,linnea på väldigt bra. och även på svenskan & so:n så gick allt
bra. Det vara bara tyskan som var väldigt chill idag! Malin (läraren)
var astrött, så vi gjorde inget på tyskan. Så jag,sara,sarah satt bara
och snackade, o jag borstade tänderna, eftersom att jag skulle till
tandläkaren direkt efter skolan :o iaf, på onsdagar så har vi ju hål-
timma i 1½ timme så pillen & jag cyklade hem till henne och sen
kom sara & linnea också, vi käkade kladdkaka & sjöng pillens
underbart roliga 'disney singstar' haha, i love it! När vi hade gjort
det så orkade jag inte cykla tbx till skolan, så Linnea körde mig
på moppen isf, bara det att när vi kom till grusvägen så kom vi
på att det var hals som fan där innan idag, och det var det visst
fortfarande.. så hon fick ju bromsa direkt, men då var det lix lite
sent, så jag kände ju bara hur bakhjulet började typ spinna o
glida runt, så vi hoppade av, och sen fick vi typ leda moppen vid
skogen, för den gled som fan, haha! Efter skolan blev det ju
somsagt tandläkaren, dom fotade mina tänder och sa att dom
såg fina ut, så tandställning slipper jag nog då! :'D nu är jag iaf
hemma, har nyss fikat med mina kära bröder, och ska ta och
öva lite på matten, har somsagt matteprov imorron, jättekul !?
PUSS & KRAM SKUMMBANAN
    mysan


DAGENS OUTFIT, blev sådär..
Mina svarta cheep monday, älskar modellen på alla cheepmonday :'D
Och till dom en tröja/tunica. Köppte den förra sommaren så den börjar bli
gammal nu, inte använt den sen i sommras, därför testade jag den idag,
men njaa vet inte om jag tkr om den speciellt mycket&till de, en svart kofta!

Kommentarer
Postat av: sara

en rolig dag ;D <3

2009-02-11 @ 20:58:16
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0