5 februari

MJAAU    ♥
Även idag hade vi lite sovmorron, så började vid 09.00 idag :)
Dagen började med att det var helt vitt av allt snö ute, och bussen
till skolan var väldigt försenad, så jag kom lite sent till skolan idag.
Direkt när jag kom till skolan, så började vi med andra nationella-
provet denna veckan. årets tema på nationella provet är "Nattliv"
så det är det vi skriver & läser om. Men nu är svenska proven slut
och nu är det "baara" två engelska, två matte & två no prov kvar :|
men iaf, efter skolan tog jag bussen hem, käkade & satt vid datorn.
Vid halv 7 skulle jag ta bussen till träningen, men missade den ju
såklart, så mamma körde mig. Var iaf på yoga nu ikv, super myys!
Var där med pillen,linnea,bea,challis,marina & lisa, trevligt !?   :)
Jag älskar yogan, det är jätte avslappnande, och även bra för kroppen
, man blir vigare & smidigare, och det är ju inte fel heller!  Nu är
iaf klockan snart 10, och jag har duschat & käkat, och ska nu gå
och platta håret en snabbis, och sen sova :'D     Nattii natti     ♥
PUSS & KRAM SKUMMBANAN   x   mysan 

 
DAGENS OUTFIT..    ♦                     INNAN TRÄNINGEN - YOGA •
Randig långärmad - Bikbok
Stickad kofta - Bikbok
Mjuka blå cheepmonday jenas - tretton
Vita stickade strumpisar - Bikbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0