4 februari

MJAAU  

Skolan idag 08.20 - 15.00, dagen idag har varit väldigt lugn verkligen.
föst hade vi vikarie på mentorn, så ingen läste så vi lyssnade bara på
musik, sen matte och då skulle vi "lilla & klistra" ihop kuber, och andra
figurer o sånt, och sen svenska & där pratade vi bara om bion vi såg
förra veckan, och så fick alla måla en bild som handlade om filmen.
och sen tyska, och där gjorde vi klart vårat "frågo sport" åt dom andra
som läser tyska, och sen spelade vi spelet en stund innan vi slutade.
seriöst? haha, så i stort sätt så har vi bara ritat, klistrat och "lekt" idag
i skolan, hej dagis ? ^^, men sen efter skolan så var jag med Sara &
sarah, mysigt! bakade vaniljbullar, som vi bla ska ha imorron när vi
har nationella provet, höhö ! Kom hem för typ en timme sedan, och
nu ska jag snart hoppa i duschen & sen käka kvällsmat elr ngt. Ha
det så bra, hoppas eran dag har varit bra idag, det har min iaf :')
PUSS & KRAM SKUMMBANAN   x 
mysan   ♥


DAGENS OUTFIT BLEV IDAG...      ♣
Ljusblå diesel jeans, - från thailand 300:-
Helvitt linne - från JC 99:-
i thiink
Svart kort kofta - "stockholm" märket, vet ej priset, för det är mammie´s ^^,

Kommentarer
Postat av: rita

fina kläder! :D ♥ gud så bra med priset från Thailand. du har jättefin klädstil tycker jag ^^

kram och ha en trevlig kväll ♥

2009-02-04 @ 20:51:37
URL: http://ritas.blogg.se/
Postat av: susan

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3

2009-02-04 @ 20:55:13
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: L I N N È A

stockholm LM heter märket ;P

2009-02-04 @ 21:24:39
URL: http://linneahilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0