28 februari

MJAAU   ♥

Vaknade somsagt väldigt sent idag, vid 3 tiden ungefär. och har haft kramp i magen & huvudverk i stort sätt hela dagen. Så ikväll blev det bara att sitta hemma, vilket är riktigt jävla tråkigt! Tänkte vara lite social och kolla melodifestialen med familjen, Men efter 7 bidrag kännde jag bara, nä jag orkar inte kolla mer, men så tänkte jag att jag kan ju iaf höra det sista bidraget endå, men fyfan de ångrar jag. Ut på scenen kmr en blond ful sak och sjunger opera, Snacka om att huvudverken blev värre. Asså seriöst, det var nog det västa jag har hört på länge. Så jag gick in o satte mig vid datorn istället och lyssade på lovestory, som är en aning bättre.

Har inte precis följt melodifestivalen, men denna veckans bidrag var ju hemska. Agnes var helt okej, men inte min musikstil. Och Sarah va bra, hennes röst är jättefin även fast det inte heller var min musiksmak men,. Men sen dendär fula tjocka gubben, operabruden, bögiga piloterna o nån dålig tant, usch och blä asså! Tål bara inte såntdära!

Kommentarer
Postat av: S A R A

hahhaha, håller med. Jävla operan var hemskt.

höll på att svimma, mitt huvud typ doog >.<

2009-02-28 @ 21:53:41
URL: http://frookenpersson.blogg.se/
Postat av: nathalie

melodifestivalen= besvikelse.

2009-02-28 @ 22:19:58
URL: http://naathalieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0