2 APRIL ♥ MY TIPPSAR

hejsan på er söta läsare, solen skiner & jag är på glatt humör !
är det bara jag som alltid blir jätteglad när solen kikar fram, eller blir du också det ? :)

Dagen idag har varit jättebra, vi har jobbat med våra egna företag idag i skolan så Hany & jag som är i en grupp har alltså fixat med det hela dagen, och det är jättekul verkligen! På gympan brukar det bli att vi inte håller sams när det är killarna mot tjejjerna och idag var det fan tredje världskriget! haha. Fridas glasögon gick sönder, hon börjar gråta. Linnea får en boll på halsen och får svårt att andas, börjar åsså gråta! Alla skriker, och det slutade med att jag sprang runt med en hockey hjälm på huvudet för att slippa hårda bollar, för killarna skjuter som idjuter hela bunten!

Hany & en kille i klassen började bråka på gympan, och har fortsatt hela dagen, och allt slutade med att när han skulle till bussen så sprang hon fram till honom och sparkade honom och boxade i magen & sen när vi mötte honom vid bussen gick vi förbi och sen spottade hon honom i huvudet, nice va ? hahah, men det var han värld efter dagen!

Sen blev det staden med hany, köppte en amssa godis & dricka o allt till lägret, och även en foundation! Nu ska jag packa tills imorron, ska somsagt på läger imon med konfan, och stannar i fem dagar så det kommer inte bli mycket bloggande då inte! Men får bli extra mycket när jag kommer hem istället :)

Puss så länge /  Diiin mysan pysan  ♥


MY TIPPSAR !


Köppte denna foundation, igen!
Den är hur bra somhelst, speciellt till min hy som lätt blir väldigt torr. Den känns precis som en hudkräm när man tar på den, väldigt mjuk & skön. Men endå blir de inte blan och klibbig. Kan inte säga mycket mer än att detta är den bästa jag har köpt!!


Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: hihi, jag med! ;D gryyymt fint

Jag bor i Hjo :)



läget idag då?

2009-04-02 @ 19:39:21
URL: http://decevven.blogg.
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; Jag menar det, helt sjukt vad tiden går fort. Kan knappt fatta att han blir året om en månad :O



Conny, Leon pappa, var jag bara tillsammans med tills jag just blev gravid. vi gjorde slut eftersom han vart otrogen och det höll bara inte då. Jag tycker faktiskt det funkar jäkulst bra att vara ensamstående faktiskt :) Nog trodde jag att det skulle vara jobbigare men icket ;D

2009-04-02 @ 22:12:53
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; nej, jag menar ju det! Funkar som inte att fortsätta vara tsm då så...

Ehm, Ja. haha! Jag är sjukt emot abort så det var lixom aldrig ett alternativ så :)

2009-04-02 @ 23:21:37
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A

sv: det ligger typ 8 mil norr om Jönköping (:



hehe, härligt! ;D jorå,det är bra!

gör du då?

2009-04-03 @ 14:37:27
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0