Julafton <'3

 Massor med jul kramar till er från mej ♥  

Klockan är 11, och snart kmr lite släkt hit och firar jul med oss nu på
förmiddagen. Ska bara fika lite & byta julklappar. Har mest viljat ha
bara pengar (batt) i julklapp, så köper jag det jag vill och behöver
när jag kmr till thiland istället. Klockan tre idag åker tåget iväg till
Danmark, och sen ikv vid 10 tiden så går flyget. Denna julen blir
inte riktigt som den brukar med släkten & allt och alla. Men hoppas
iaf att ni alla får en super mysiig julafton.   PUsS PÅ ÖGAT :*
Ska försöka få tag i en data så ofta som möjligt. Men bilderna
kommer när jag är hemma igen, den 21 januari blir det ju :) ♥ 


Kommentarer
Postat av: SandraLi

GOD JUL!!!

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

2008-12-24 @ 21:17:14
URL: http://ihuvudetpasandrali.blogspot.com/
Postat av: Linnea

ÅH! ha det underbart! Saknar dig<3

2008-12-25 @ 17:32:23
URL: http://linneahilje.blogg.se/
Postat av: Pille!

OME KOM TILLBAKA DÅ! saknar dig sjukt mkt :( ps har du stött på heidi clum tishan? ;) PUSPUSS

2008-12-27 @ 22:42:08
URL: http://linneahilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0