3 december :')

Heejsan folket <3
Skola idag till klockan tre, hade soprov och jag tror det gick ganska bra faktiskt.
Sen åkte jag ner till staden med pillen, kollade lite julklappar och så letade jag
efter lite nya kläder, men jag hittade ju fan inga, inte någon alls, det är helt sjukt.
har iallefall ÄNTLIGEN köpt en liten julklapp till julfesten på fredag, sjukt tråkig
men orkar inte bry mej, inte inte jag som ska ha den hahah. Nu hinner jag inte
skriva mera här faktiskt, har 3 prov tills på fredag, så behöver nog plugga en
rätt mycket nu, ha det fint alla,    PUSS PÅ ÖGAT;  -  -  21 dagar kvar till julafton <3


Älskar dej linnea vänner, kolla gärna hennes blogg - - -  linneahilje.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0