22 december

♥  Heej bloggare
Klockan är strax 15.00 och jag sitter fortfarande helt ofixad & pjamas på !
Vaknade vid 11 idag tror ja, prata med sara en halvtimme i telphoonen
och planerade lite om ikv, iaf. Nu är jag nästan helst klar med so:arbetet
som jag har fått i läxa, så nu har jag bara lite no & tyska kvar. Och det
gör jag nog på flyget till elr hem fårn thailand. :) Nu ska jag nog käkade
lite frukost och sen fixa till mig, sen blir det hem till sara och hjälpa henne
lite, och sen så har vi lite mysig tjejkväll med sara, sofie, frida, anna, pillen
och jag såklart x).   Men ha det så bra sålänge alla bloggare :')
PUSS PÅ ÖGAT :*

2 dagar kvar nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0