20 december

Heej bloggisar

Idag vaknade jag lite över 11 av att pillen ringde, snackade lite och sen käkade
jag frulle, duschade och fixade till mig lite och sen så blev det bussen in till stan
träffade pillen där vid 2 tiden. Fikade självklart på ecpresso house, haha det var
sjukt roligt där. för det första satt det typ en aaas snygg kille hjämte oss som var
typ 10 år äldre elr ngt xd, så pillen satt typ och pratade med mej, och när hon var
klart jag ba, "vaa?" haha, hade ju inte lyssnat ngt alls, var helt inne i en annan
värld. iaf sen va det typ massa andra killar, endligt mig var dom italienare, och
dom var typ lite konstiga, men ååh söta. haha iaf efter en kaka & varm choklad
gick vi en runda på stan, sen hyrde vi film, och sen tog vi bussen hem till pillen.
Kollade på typ 4 olika filmer. Kollade bla på taken, och den var skitbra ju :'D
PUSS PÅ ÖGAT :*
   
Fika som vanligt på espressohouse :')    -  Sen mööjs med teddy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0