2 December :')

Heej blogg :D
Dagen i skolan har faktiskt bara varit bra, fast har sjukt mycket i skolan nu denna
veckan, 4 prov & en inlämningsuppgift, yes! jätte kul verkliiige -.-  Iaf, stack hem till
Sara efter skolan, skulle ha "plugg dag" men blev nog mest att vi satt vid datorn
den mesta tiden. Nu ikv har jag inte gjort speciellt mycket. Käkat, Duschat & kollat
på andra avenyn, såklart :')  Imon blir det nog staden, måst verkligen ha nya kläder
men kmr väll inte hitta ngt bara för det, och så måste jag kolla lite julklappar till
folket. Nu ska jag snart sova, men har typ överskotts energi, så jag är jäättepigg :D

Puss på ögat :*    MYYOLSSON        -           -            -      22 daagar till julafton

 Du är underbar, vännen <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0