13december; sminkad!

♥ HEJ ALLA I SNÖVÄDRET
Skrev somsagt i förra inlägget att jag fick en "förtidig födelsedagspresent"
och det var att bli sminkad av marre i stan, som jobbar i en sminkaffär,
hon är verkligen super duktigt, och jag gillar deras smink som är ID smink,
och bra för huden också, kostade 490:- och sen fick jag välja smink för den
summan också, så fick ett läppglans & en ögonskugga och ett spray och
borstar och sånt :) sen gick jag lite på stan och kollade kläder & annat.
Nu ska jag strax fixa till håret lite & klä om, och sen hjälpa till lite med
maten & efterrätten tills ikv, släkten kmr och firar mej & pappa såklart.
även fast jag fyller år imon då (a) Hoppas alla har en bra lucia
PUSS PÅ ÖGAT :*  
  SNÖ;   i liiike


ser ut som jag har ett ben, men har faktiskt två stycken ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0